Vijesti/Najnovije
16.09.2022.
Autor: Adi Zeljkovic

LEGO Brawls – recenzija: Vrijedna truda

Razvijena od strane Red Games Co., igra suprotstavlja brojne likove LEGO mini figura u raznim borbenim događajima. Iako igra ostaje ekskluzivna za Apple mobilne uređaje, njena dostupnost na drugim platformama donosi LEGO Brawls puno većoj publici.

U središtu igre je mogućnost igrača da izgrade, prilagode i podignu nivo svojih ultimativnih heroja LEGO Mini figure s jedinstvenim stilom, strategijom i osobnošću. Obožavatelji LEGO-a mogu skupljati mini figure koje je moguće otključati, pojačanja i emocije iz svojih omiljenih LEGO tema dok se bore i grade svoj put do vrha ranked ljestvica. Igrači širom svijeta mogu se udružiti i boriti 4 na 4, zabavljati se sa prijateljima ili igrati igru u stilu Battle Royale ili obožavateljima omiljeni način igre Free-for-Brawl u stilu “couch co-op” gde je “svaki igrač- za njih”.

LEGO igre pokrile su širok raspon žanrova, a LEGO Brawls je prvi naslov koji se oprobao u areni borbenih igara. Manje je to Street Fighter, a više Smash Bros. sa skupom boraca koji se bore na raznim nivoima sličnim platformerima. Načini uključuju Control the Point, gdje su borci podjeljeni u dva tima i moraju zauzeti i zaštititi područje borbene arene.

Free for Brawl pits je mod gdje je svaki igrač za sebe. Ograničeni životi rezultiraju eliminacijom boraca dok ne ostane samo jedan. Ovaj način se igra na posebnim arenama s ograničenim prostorom, opasnostima po okolinu i ograničenim pojačanjima. Sličan način takođe ima mod u kojem se igrači međusobno bore bez eliminacije. Ovo se odvija na standardnim nivoima i pobjeđuje igrač s najviše eliminacija.

Konačni način rada omogućava igračima skupljanje predmeta kao što su Monkie Kid Flower Fruit breskve ili svemirske kristale. Što više predmeta imate, više bodova dobijate, a ako porazite više igrača, oni će ispustiti svoju zalihu predmeta. Svi modovi igraju se online i možete omogućiti igranje na više platformi. Party način rada omogućava vam igranje sa prijateljima na mreži ili lokalno. Kada igrate online, dobijatee kod, koji možete podjeliti kako biste drugima omogućili da se pridruže vašoj borbi.

Uloženi su veliki napori da se pronikne u dugu istoriju tema LEGO grupe. U igru su uključeni likovi i lokacije iz brojnih tema. Klasične teme kao što su Pirates, Space i Castle pridružuju se novijim ponudama kao što su VIDIYO, NINJAGO i Monkie Kid. Tu je i licencirani sadržaj iz Jurskog parka.

Ali najveći dio igre je zbirka mini figura koje možete koristiti u borbi. Oni se kreću od likova iz tema kao što su Monkie Kid, Hidden Side i VIDIYO članovi benda, zajedno s mnogim likovima iz linije LEGO Mini figura ili možete postati kreativni i stvoriti vlastitog borca od 100 komada. To je kao da imate digitalnu verziju LEGO Store Build-a-Minifigure tornja.

Postoje i likovi poznati kao Šampioni. Način na koji se pojavljuju sugeriše da ćete se boriti protiv njih, ali oni se samo otključavaju i postaju igrivi. Može se činiti čudnim da su ti likovi predstavljeni drugačije od sličnih. Ali oni imaju jedinstvena pojačanja i što se više igrate s tim likom, svaladaćete njihove posebne pokrete.

Djelovi za stvaranje likova otključavaju se kroz igru, a vaš broj klinova omogućuje vam otključavanje djelova dok igrate. Ali takođe se možete fokusirati na određenu temu kako biste otključali delove povezane s njom. Svaka tema ima niz elemenata koji se mogu otključati, uključujući mini figure, oružje i moći. Dok igrate, probijaćete se kroz njihovo otključavanje. Ovo nudi mnogo vrijednosti za igru.

Zaključak:

Možda je počela kao mobilna igra, ali radi super kao igra za ručar i konzole. Ne oslanja na kupovinu sezonskih ulaznica ili mikrotransakcija. Možda neće imati napredovanje u stilu turnira kao neke borilačke igre, ali će biti podržano sezonskim sadržajem i redovnim događajima zajednice, koji će uneti dodatne stvari za prikupljanje. Otključavanje stvari će trajati dugo, što bi moglo biti pomalo dosadno. Iznenađen sam što je igra dobila fizičko izdanje i čini se kao jedan od onih naslova koji bi bili dostupni samo digitalno. Ipak, cijenim svaku igru koja vam omogućava kupovinu kao disk izdanje.

Prenijeto sa RespawnBa