Nintendo
12.12.2023.

Pokemon Horizons trejler nudi datum prikazivanja

Nova Netflix serija

Ko ne voli Pokemone?!

Dugo očekivana anime serija Pokemon Horizons konačno je dobila datum izlaska za Ameriku, dok ćemo mi ostali možda malo sačekati. Fanovi u Americi mogu da se raduju što će ga gledati isključivo na Netflix platformi od 23. februara 2024. Ovaj datum izlaska, zajedno sa drugim informacijama u vezi sa anime Pokemon Horizons, otkriven je u nedavno objavljenom zvaničnom trejleru za očekivanu seriju.

Pokemon je jedna od veoma popularnih i omiljenih franšiza, koja osvaja fanove više od 20 godina. Fanovi su ostali oduševljeni dugo očekivanom najavom animea Pokemon Horizons u decembru 2022. na specijalnom događaju u Japanu. Uzbudljiva vijest je propraćena trejlerom koji predstavlja glavne likove, Liko i Roy-a, kao i region pod nazivom Paldea. Međutim, dugo očekivani datum izlaska ostao je misterija do sada kada konačno imamo više informacija. Vredi napomenuti da datumi debija za ovu seriju variraju u zavisnosti od regiona.

Trejler Pokemon Horizons počinje osvrtom na glavni lik, Liko, ispunjenu uzbuđenjem zbog svojih predstojećih avantura na Indigo akademiji u regionu Kanto. Pored nje je njen odani saputnik, Pokemon Sprigatito. Liko je željna da se posveti istraživanju ne samo novih vrsta Pokemona, već i da otkrije nešto više o sebi. Trejler potom predstavlja još jednog glavnog lika, Roja, u pratnji njegovog cijenjenog Pokemona, Fuekoka. Roj teži da postane renomirani trener, sa ciljem da izgradi sjajan tim Pokemona. Nakon predstavljanja glavnih likova, trejler se fokusira na Friede, člana organizacije pod nazivom Rising Volt Tacklers. Njihova misija ostaje tajna, ali njihova snažna odlučnost da otkriju Pokemonove tajne i istraže svijet je očigledna. Usred zadivljujuće priče, voljeni Čarizard, popularni lik se vraća i upušta se u uzbudljivu bitku protiv Ametijevog moćnog Ceruledža (Ceruledge). Animacija tokom ovih borbenih scena je nevjerovatno glatka i vješta tako da vodi gledaoca u srce akcije. Konačno, na kraju trejlera, otkriven je datum premijere predstojeće serije.

Za sada nemamo informacije o datumu emitovanja u Srbiji.

18.
2024.