Playstation
11.05.2023.
Autor: Dzoni Kvid

Live A live recenzija

Live A live klasik iz Snes ere

Mnogi ljubitelji JRPG igara kažu da su devedesete zlatno doba ovog žanra igara, složili se vi sa tom konstatacijom ili ne, jedno je sigurno - mnoge igre koje su danas prepoznatljive potiču iz tog perioda.

Naravno, sve nove igre su prelijepo odrađene i nijesu u pikselima kao ranije ali mehanika svih tih igara potiče iz devedesetih. Kompanija koja je prednjačila u ovom žanru je sada nadaleko poznati Square Enix tada poznatiji kao  Square ili SquareSoft. U to vrijeme dizajneri igara niijsu imali problema da eksprimentišu sa mehanikama igre, dizajnima ili pričom tako da se s vremena na vrijeme pojavio i neki eksperiment koji ustvari nije loš, čak šta više.

Live A Live  igra predstavlja jedno od najkreativnijih igara  iz vremena Super Nintendo ere, koje spaja različite žanrove u jednoj igri.

Jedna od ključnih prednosti ove igre je njena priča.

Igrači imaju priliku igrati kao različiti likovi u različitim vremenima i mjestima, gdje svaki lik ima svoju jedinstvenu priču, ciljeve i izazove koje moraju savladati. Tačnije, igra prati osam likova rasporedjene u različite vremenske periode, tako da posjećujete praistoriju, carsku Kinu, divlji zapad, Japan u Edo period, srednji vijek, današnjicu, blisku budućnost, daleku budućnost. Priče likova su ispričane na vrlo originalan način, a neke od njih sadrže neke vrlo neočekivane preokrete koji će vas ostaviti zapanjenima. Osim toga, priče se međusobno prepliću na različite načine, stvarajući jedinstveno i uzbudljivo iskustvo.

Jedna od priča koja me je oduševila je praistorija gdje nema narativa nego se sve objašnjava kroz slike  u oblačiću i mimike.

Osim zanimljive priče, jedna od najvažnijih aduta igre je njena sposobnost kombinovanja različitih žanrova.

Igrači će se susresti s RPG elementima, borilačkim igrama, naučnom fantastikom, hororom i još mnogo toga. Naprimjer u priči koja se dešava u sadašnjem vremenu nema kretanja nego je borilački turnir a naš protagonista uči poteze od protivnika što nači da mora da prima udarce kako bi napredovao, a opet mora da se vodi računa o zivotnoj skali odnosno o HP-u.

Uz to, grafika i zvuk u igri su takođe impresivni što i ne čudi s obzirom da muziku potpisuje Yoko Shimomura (kompozitor koji je komponovao za The KINGDOM HEARTS serijal i FINAL FANTASY XV). Remaster verzija na Playstation 5 konzoli pruža još bolji kvalitet grafike koja se izvodi u HD-2D rezoluciji i zvuka, što igru čini još vizualno impresivnijom i atraktivnijom. Osim toga, dodatni sadržaji u remaster verziji daju igračima priliku za još dublje uranjanje u ovaj svet.

Iako je igra stara više od 25 godina, još uvijek pruža izazov i zabavu, posebno za ljubitelje klasika iz ere Super Nintendo konzole. REmaster verzija na PS5 konzoli također pruža priliku novim igračima da iskuse ovaj klasik u svom novom sjaju.

Sve u svemu, Live A Live je igra koja će biti dobrodošla na bilo kojoj gamerskoj polici, a posebno za one koji su ljubitelji originalne verzije. Kombinacija jedinstvene priče, različitih žanrova, originalne grafike držaće većinu ugrača zakovane za fotelje stolice kaučeve satima.

02.
2024.
Playstation