Vijesti/Najnovije
05.10.2023.
Autor: Dzoni Kvid

Recenzija EA Sports FC 24 - DEFINITIVNO NIJE FIFA!

Novi izdanak Ea Sport-a FC 24 je izašao za sve aktuelne konzole

Neću trošiti previše vremena na samu igru. Na kraju krajeva, ovdje govorimo o EA godišnjoj fudbalskoj tituli... Već znate šta možete da očekujete. Ali postoji nekoliko novih mehanika koje se prisutni u FC 24.

Agilni dribling

Ova opcija je bila prisutna i u prošlogodišnjoj Fifi, s tim što je ovog puta unaprijeđena sa povećanje brzine. Sada je to više agilan sprint, što je prilično lijep potez. Ovo vam omogućava da zadržite zamah dok imate čvršću kontrolu lopte.

Ručni prolaz i ručni lob pas

Ne mogu da kažem da sam smatrao da su ove karakteristike do sada bile super korisne, jer često kada sam pokušao da ih koristim, oduzeo bih loptu brže nego što je potrebno Nejmaru da padne na zemlju... Dakle, nisam još odlučio da li je to poboljšanje ili ne, ali ako ova opcija odgovara tvom načinu igre, tu je...

Slobodni udarci

Jedna od mehanika koja je takođe doživjeli pristojnu nadogradnju ovog puta. Da budem iskren, sa prošlogodišnjom igrom, pokušaj izvođenja slobodnog udarca bio je zaista bolan, tako da su poboljšanja bila neophodna. Dakle, u FC 24, umjesto da pokušavate da izmjerite tačnu putanju lopte i snagu udarca, u strahu da će lopta biti raspršena širom terena, sada slobodni udarci generalno pogađaju metu što znači da nećete gledati u pasulj gdje će lopta otići, što bi značilo da ćete postići gol češće nego u FIFA 23.

Modovi igre u EA Sports FC 24

Menadžerska karijera

Mod menadžera je uvijek bio moj omiljeni dio bilo koje FIFA igre. Međutim, ne može se poreći da je EA-u, posebno posljednjih godina, ovaj mod bio u fokusu. Definitivno je bilo nekih poboljšanja ovog puta. Međutim, i dalje se čini kao da se programeri baš i ne brinu previše o tome. Naravno, postoje nove taktike koje uključuju angažovanje trenera i prilagođavanje treninga za igrače sa fokusom na očuvanje energije ili povećanje oštrine, ali to je otprilike to. Koliko god da su ove karakteristike mogle da budu interesantne, čini se da je ovde urađen minimum. Uglavnom, oni samo dodaju nekoliko dodatnih menija za interakciju! Takođe, znam da su mnogi od nas žudjeli za onlajn saradnjom za karijeru menadžera, i ovdje sam da vam kažem da, još jednom, EA nije isporučio ovu opciju.

Karijera igrača

EA je proveo dosta vremena pričajući o tome kako su revolucionirali ovaj način rada. Sada imate priliku da pokušate da impresionirate klubove za koje želite da igrate i imate mnogo više mogućnosti da se krećete! Tako više nećete biti zaglavljeni u ćorsokaku koji odbija da vas proda. Kada odaberete klub u koji želite da idete, dobijate niz ciljeva koje morate ispuniti da biste imali priliku da vam se ponudi ugovor. U zavisnosti od kluba koji odaberete, ovi ciljevi se mogu promjeniti. Ovo je bio pristojan dodatak FC 24, ali izvan toga nije bilo mnogo promjena. To je samo malo bolja verzija prošlogodišnje igračke karijere.

Ultimate Team

Neću trošiti previše vremena na Ultimate Team, jer moram priznati da sam daleko od veterana u ovom režimu igre. Međutim, nije iznenađujuće da se vraća u FC 24, i iskreno, poprilično je zabavno. Postoji još nekoliko funkcija koje su namjenjene novim igračima koje će im pomoći da savladaju Ultimate Team. Definitivno možete videti da je Ultimate Team još uvijek jedna od bitnijih stavki, pogotovo za EA.

Nekoliko zanimljivih dizajnerskih izbora

FC 24 je zaista uložio ekstra napor da rebrendira FC24 i više ne liči na FIFA seriju. Postoji mnogo više fensi grafičke statistike tokom mečeva, kao i nekoliko trenutaka u kojima zapravo dobijate perspektivu iz prvog lica na terenu. Čudno je da su ovi trenuci često iz perspektive sudije dok daju karton igraču. Bićete svedoci kako igrači guraju jedni druge u stranu, dok pokušavaju da se unesu u lice sudije.

Sada znam da je dosta ljudi, uključujući i mene, bilo uzaludno zabrinuto oko brendiranja i licenciranja za FC 24, posebno nakon što je FIFA iznela planove za cenu korišćenja njenog imena, a EA to glatko odbio. Dobra vest je da EA još uvek ima većinu licenci koje je imao sa prethodnom igrom. Čak je i UEFA Liga šampiona još uvijek tu, i iskreno, što me je i najviše brinuo da će biti odbačeno.

EA Sports FC 24 je upravo ono što biste očekivali od EA-ovog godišnjeg fudbalskog simulatora. Kao i obično, kontrole su malo strožije, uvedeno je nekoliko novih mehanika, a timovi su ažurirani. Poboljšanja modova mogu biti vredni vašeg vremena. Ali, samo nemojte očekivati ništa previše ludo od EA-ovog novog FC 24.

25.
2024.
Vijesti/Najnovije